lørdag, maj 14, 2005

Kun 161 gram til størrelse XL

Nu er min sommerbluse færdig, og den er bare lækker. 100% håndfarvet merino fra Uruguay, men ultra tyndt (lace weight) og så strikket på pinde 4 mm, ja så får man altså en str. XL af bare 161 gram, lettere bluse tror jeg aldrig jeg har ejet. Med det garnforbrug har jeg selvfølgelig købt alt for meget, sådan er det når man køber garn uden at have et projekt for øje. Men det gør ikke så meget, jeg kan sagtens finde på flere ting at lave af dette vidunderlige garn.

Desværre er det meget svært at se mønstret ordentligt på billedet, men det er sådan lidt net-rib agtigt at se på, passer godt til den lette og luftige helhed.

3 Comments:

Anonymous Britt said...

Hej Anne,
Hvor er den flot! Og jeg er dybt betaget af at du har brugt så lidt garn - det var dog imponerende!
Mange hilsner,
Britt

8:13 PM  
Blogger Bettina said...

Det er jo helt vildt med den flotte bluse og det smukke garn - der er så billigt (uden porto) og spændende!! Gid jeg dog kunne købe garn i udlandet - så var jeg nok hoppet med på denne vogn, for det er da for imponerende, 850 m/100 gr!

11:24 PM  
Anonymous Iben said...

Hej Anne,
altså for en flot bluse. Hvor har du fået fat i garnet henne ?
Bedste hilsner - Iben

9:35 PM  

Send en kommentar

<< Home