torsdag, juni 30, 2005

En slå-om bluse skal man jo ha'

Når man er en pige på 7 år, så kan man jo nærmest ikke leve uden en slå-om bluse, hvis den vel og mærke er strikket i yndlingsfarven lysblå/tyrkis. Det var et hurtigt lille projekt i glatstrik og retstrikkede kanter. Det kan jo være at der engang kommer pynt på, det kan også være at der ikke gør ;o)

Enkel og yndig. Olivia er på sommerferie i denne uge hos bedste-mosteren på Fyn, mon ikke hun bliver glad når hun kommer hjem?

Jeg forventer garnleverance fra Uruguay i morgen, indtil da strikker jeg videre på Kiri sjalet, det strikkede jeg også på sidst jeg ventede på garn fra det Sydamerikanske. Hvis jeg ofte nok får disse små venteperioder bliver jeg vel tilsidst færdig med sjalet :o)

2 Comments:

Anonymous Tina said...

Dén er da bare blevet sød !! Den kan da ikke andet end at vække lykke hos Olivia.

Mer' garn fra Uruguay?????!

Mange hilsner, Tina

9:37 PM  
Blogger Mette said...

Den er fin, Anne. Måske jeg skulle vise den til mine piger.... Garnet fra Netto skal jo bruges..... k.h. Mette P.S. Uruguay garn.... jamen, hvor er projektet i det lidt tykkere garn. Venter i spænding..!

8:35 PM  

Send en kommentar

<< Home