fredag, juni 24, 2005

Færdiii...

Så blev jeg endelig færdig med den multifarvede sommerbluse. Det er et noget tættere snit end jeg normalt strikker, men den er faktisk ikke så tosset endda ;o)

Sommerbluse med hulmønster i multifarvet Lace Weight fra Handpainted Yarn, Uruguay. Jeg var jo ikke sikker på om jeg ville kunne lide de der farveskift, men nu synes jeg egl. at den er lidt rå, på en ret feminin måde - hm... Nå pointen er at jeg kan li' den.

Med en hvid t-shirt lagt ind i blusen er det lidt nemmere at se hulmønstret.

4 Comments:

Blogger Mette said...

Jeg kan også godt li' den! Din bemærkning om det rå og det feminine er som taget ud af min mund. Det skal ikke være for meget af hverken det ene eller det andet.... Glæder mig til dit projekt i det lidt tykkere Uruguay garn. Endnu har jeg ikke kunne beslutte mig for noget af garnet endnu. Det er ganske enkelt for overvældende...... k.h. Mette

11:04 AM  
Anonymous Tina said...

Hej Anne.

Den er da blevet rigtig flot - der er sådan lidt søer og skov over den, synes jeg.

Og så har jeg det nøjagtigt som Mette - jeg kan slet, slet ikke beslutte mig for, hvad jeg skal bestille i Uruguay.

Har du også kun brugt et par hundrede gram til denne her?

Mange hilsner, Tina R

10:04 AM  
Blogger Vivian said...

Neeeej, hér var det al for længe siden jeg havde været forbi og kigge, og en total i orden bluse i Uru-garn, rigtig rigtig go' !!

MAnge hilsner fra Vivian

11:32 AM  
Anonymous britt said...

Hej Anne,
Jeg synes også dine Uruguay-bluser er fantastiske og følger spændt med i hvad du bruger garnet til. Jeg hører til skaren af beundrere af det garn - men kan da slet ikke beslutte mig med det udvalg!!
Søer og skov - lige i øjet!!
Mange hilsner,
Britt

8:55 PM  

Send en kommentar

<< Home