søndag, juni 12, 2005

På pindene


Selvom tiden har været knap på det seneste, så er der jo altid noget på pindene. Foruden et par sjaler der ikke er værd at vise frem endnu, så har jeg jo gang i mit flerfarvede Lace weight garn fra Uruguay. Lige umiddelbart ligner det jo nok et eller andet rib mønster, men det er altså lodrette hulrækker først tæt og senere mindre tæt. Jeg er nu ved at være nået til at skulle sætte delene sammen, det er meningen at det bliver en raglan model. Som sådan er modellen rimelig tætsiddende tror jeg nok, nu får vi se om det blive en brugbar bluse eller bare et morsomt eksperiment. Jeg har ikke helt bestemt mig for hvad jeg skal synes endnu :o)

1 Comments:

Blogger Mette said...

Ja, jeg har jo ventet i spænding på nyt i Uruguay-afdelingen! Det ser fint ud og inden længe, kan vi jo se det færdige resultat! Min Olivia ridder forøvrigt også. strikkehilsen Mette

12:54 PM  

Send en kommentar

<< Home