mandag, juli 18, 2005

Færdigt sideprojekt

Tja, sådan et lille sideprojekt er jo hurtigt færdig ;o)
Nu er det jo alt for varmt at gå med sådan et tørklæde eller hedder det mon Wrap på amerikansk(?) på denne årstid. Men det var jo også bare et lille sidespring for sjov, mens Jazz er blevet lidt for kedelig. Der er dog også blevet strikket et par pinde på Jazz, og jeg har bestemt ikke mistet modet, endnu...

Hedder det en Wrap?

Og sådan ser det ud bag fra. Det er en lun sag, næsten ikke til at holde ud at stå model her i varmen. Men så har jeg da noget lækkert at smide om halsen og nakken når vinterkulden kommer :o)

2 Comments:

Anonymous Bente B said...

Hei Anne! Denne capen var kjempeflott!! Det er første gang jeg er innom bloggen din, og jeg må si at her er det virkelig masse fint!!! Har akkurat kjøpt et par nøster av det garnet fra Uruguay, så det var artig å se hva du har strikket av det :o))

11:54 PM  
Anonymous Pernille Nørgaard said...

Hvor er den bare super flot! og lækker blog du har har. Jeg er blevet så forelsket i "wrapen" at den må jeg bare må strikke den. derfor lige et spørgsmål.... hvpr finder jeg opskriften.

Den kærligste hilsen Pernille Nørgaard lmp@hojen-net.dk

5:28 PM  

Send en kommentar

<< Home