lørdag, august 06, 2005

Længe siden

Jeg plejer jo at opdatere 1-2 gange om ugen, så nu må det siges at være længe siden. Det er ikke fordi jeg ikke har strikket på det sidste. Der er blevet strikket en gave som af gode grunde ikke vil blive vist her på siden foreløbig. Desuden har jeg strikket første udgave af efterårets sokker til Olivia, kusine Solvejg og fætter Nikolai, jeg skal jo lige være sikker på størrelse og pasform før den store produktion sættes igang. Jakob bliver også meget snart et par sokker rigere og ja så strikker jeg stadig indimellem på Jazz. Nu er den blevet rigtig kedelig, men jeg vil så gerne have den på, så jeg er nok nød til at fortsætte til den bitre ende.

Om en uge starter jeg på lærerseminariet, og tænk jeg har valgt håndarbejde som et af mine liniefag :o) Men da jeg jo fortsat skal arbejde (deltids) ved siden af studierne, så må man nok forvente at strikkeproduktionen vil falde mærkbart. Så i fremtiden kan det meget vel tænkes at jeg opdaterer min blog med samme lave frekvens som her på det seneste. Forhåbentlig kommer der så nogle virkelig spændende indlæg i forbindelse med alle de ting jeg lærer på seminariet - vi får se ;o)

1 Comments:

Blogger Sanne B. said...

Hej Anne,

Jeg glæder mig rigtigt meget til at høre mere om dit studie og håndarbejdslinjen. Lyder spændende.

kh
Sanne B.

10:36 AM  

Send en kommentar

<< Home