lørdag, september 17, 2005

Uru-bluse til Olivia

Jeg har for lang tid siden hjemkøbt noget af det bulky garn fra Uruguay, og med weekendens vejrudsigt i baghovedet blev jeg inspireret. Olivia skulle have en lækker fed og varm bluse. På p.8 og med raglanærmer var den hurtigt strikket :o)

Her er et nærbillede af "rib"-kanten

Nårh ja, så vil jeg da også lige fortælle at Jazz stadig er i live, jeg strikker en 4-5 pinde på den ind imellem, nu er den ved at være ganske alvorligt kedelig at strikke på, men jeg kunne nu godt tænke mig at den blev færdig.

5 Comments:

Blogger zeusstrik said...

flot mønster du har valgt på din hurtigstrikkerbluse... Herligt at se en JAZZ live... kh hanne

7:57 PM  
Blogger Mette said...

Lækker Olivia bluse! Den ser varm og "hyggelig" ud. Hvor meget garn har du brugt til den? k.h. Mette

6:07 PM  
Anonymous gratis strikkeopskrifter said...

god blog!

12:14 PM  
Anonymous Tine Meilby said...

Kære Anne
Skøn raglantrøje! Jeg drømmer om at strikke en lignende i voksenstr. Kan du hjælpe mig med raglan teknikken og den skønne bort med snoninger?
På forhånd tak.
Mange hilsner

Tine

11:27 PM  
Anonymous Tine Meilby said...

Hej Anne
Du kan skrive til mig på tine.fri@hotmail.com

Mange hilsner Tine

11:29 PM  

Send en kommentar

<< Home